ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Paylaş
    avatar
    gssedat16
    Tecrübeli Üye
    Tecrübeli Üye

    Mesaj Sayısı : 589
    Yaş : 25
    Nerden : BURSA/MUDANYA/GÜZELYALI
    Rep Gücü : 1
    Puanı : 2
    Kayıt tarihi : 18/07/08

    default ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından gssedat16 Bir Paz Eyl. 14, 2008 4:35 pm

    Mustafa diye bir yönetmenin teklifini Özge Özpirinççi kabul etmiş bu dizinin ismi bu gece son olacak dizi ekim ayında atv de yayına girecekmiş(haber sabah ersin gündoğdu)başrol arkadaşı GÖKHAN ÖZEN ile oynayacaklar....haber bulursam devam edecek


    ALINTIDIR
    avatar
    suskun
    Aktif Üye
    Aktif Üye

    Mesaj Sayısı : 319
    Yaş : 24
    Nerden : bi yerden işte boşver
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 07/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından suskun Bir Paz Eyl. 14, 2008 4:40 pm

    saol ya şimdi kendime geldim

    ozge'08
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 190
    Yaş : 25
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 18/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından ozge'08 Bir Paz Eyl. 14, 2008 6:20 pm

    gökhan özeni sevmiyorum oynamasınlar=)

    piskopat_44
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 77
    Yaş : 28
    Rep Gücü : -1
    Puanı : -1
    Kayıt tarihi : 17/07/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından piskopat_44 Bir Paz Eyl. 14, 2008 7:27 pm

    arkadaşım haberi .net li siteden mi aldın bak oradan aldıysan biz konuyu açan kişiyi uyardık yalan haber bu ama başka bi yerden aldıysan bilemem çünkü atv ve sabah gazetesinde araştırdık böle bişi yok bilginiz olsun....
    avatar
    BuraK
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 1753
    Rep Gücü : 3
    Puanı : 54
    Kayıt tarihi : 09/07/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından BuraK Bir Paz Eyl. 14, 2008 7:35 pm

    evet böyle bişey olduğundan benim de haberim yok
    avatar
    Soza_DeluxE
    Moderatör

     Moderatör

    Mesaj Sayısı : 525
    Yaş : 25
    Nerden : Odamdan
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 20/07/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından Soza_DeluxE Bir Paz Eyl. 14, 2008 7:39 pm

    aLLa aLLa :S
    avatar
    hero.93
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 162
    Yaş : 24
    Nerden : bilgisayarın başından :D
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 26/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından hero.93 Bir Ptsi Eyl. 15, 2008 1:09 pm

    buruk bi sevinç enginle oynasalar daha müthiş olurdu
    avatar
    gssedat16
    Tecrübeli Üye
    Tecrübeli Üye

    Mesaj Sayısı : 589
    Yaş : 25
    Nerden : BURSA/MUDANYA/GÜZELYALI
    Rep Gücü : 1
    Puanı : 2
    Kayıt tarihi : 18/07/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından gssedat16 Bir Ptsi Eyl. 15, 2008 2:02 pm

    baska dorumy deilmi görcez gazete adı ve yazanı werdiği için koydum
    avatar
    Özge_aNd_LovE
    Tecrübeli Üye
    Tecrübeli Üye

    Mesaj Sayısı : 908
    Yaş : 27
    Nerden : istanbul
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 17/07/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından Özge_aNd_LovE Bir Ptsi Eyl. 15, 2008 3:35 pm

    ilerleyen zamanlarda çıkar iyice ortaya ...
    avatar
    sezarcx
    Tecrübeli Üye
    Tecrübeli Üye

    Mesaj Sayısı : 836
    Yaş : 27
    Nerden : ist
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 17/07/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından sezarcx Bir Ptsi Eyl. 15, 2008 4:43 pm

    gökhan özen i sevmiyorum ii oldu.
    dizinin muhtemel seneryosunuda tahmin etmek zor deil.
    büyük ihtimal gökhan özen zengin bi genç rolünde ve etrafındaki kızlar filan bunlardan bıktık artık.

    nightshift
    Yeni Üye
    Yeni Üye

    Mesaj Sayısı : 33
    Yaş : 28
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 18/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından nightshift Bir Ptsi Eyl. 15, 2008 5:13 pm

    cvma tarzında bir dizi olur büyük ihtimal
    avatar
    hero.93
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 162
    Yaş : 24
    Nerden : bilgisayarın başından :D
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 26/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından hero.93 Bir Çarş. Eyl. 17, 2008 4:56 pm

    atv bole yeni projelerle uğrascana hazır diziyi alıp oynatsana hem bi hayran kitlesi var herşeyi harika bunlar saçmalık
    avatar
    sheakspere
    Tecrübeli Üye
    Tecrübeli Üye

    Mesaj Sayısı : 637
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 20/07/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından sheakspere Bir Çarş. Eyl. 17, 2008 7:32 pm

    hero.93 demiş ki:atv bole yeni projelerle uğrascana hazır diziyi alıp oynatsana hem bi hayran kitlesi var herşeyi harika bunlar saçmalık
    bu laf tam 12 den vuruo
    olayı çok güzel anlatmışsn tamam

    ozge'08
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 190
    Yaş : 25
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 18/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından ozge'08 Bir Çarş. Eyl. 17, 2008 8:29 pm

    aynen kardeş iyi söyledinde biz değiliz kanal yöneticisi..adamlara hazır proje gösteriyoruz herşey olumlu bi onlar anlamıyo heralde özenle seçiyolar böle dengesiz herifleri
    avatar
    zizi123
    Moderatör Adayı
    Moderatör Adayı

    Mesaj Sayısı : 888
    Yaş : 24
    Nerden : Çoook Uzaklardan :)
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 15
    Kayıt tarihi : 03/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından zizi123 Bir Perş. Eyl. 18, 2008 5:35 pm

    sezarcx demiş ki:gökhan özen i sevmiyorum ii oldu.
    dizinin muhtemel seneryosunuda tahmin etmek zor deil.
    büyük ihtimal gökhan özen zengin bi genç rolünde ve etrafındaki kızlar filan bunlardan bıktık artık.
    sezarcx sana %1500 katılıyorum Gökhan Özen genellikle böyle dizilerde oynuyor eğer bu dizide böyle olacaksa yazık..
    avatar
    Soza_DeluxE
    Moderatör

     Moderatör

    Mesaj Sayısı : 525
    Yaş : 25
    Nerden : Odamdan
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 20/07/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından Soza_DeluxE Bir Perş. Eyl. 18, 2008 7:44 pm

    ߀ncede Very Happy
    avatar
    hero.93
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 162
    Yaş : 24
    Nerden : bilgisayarın başından :D
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 26/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından hero.93 Bir Cuma Eyl. 19, 2008 3:36 pm

    aynen gökhan özen özgenin kariyeri açısından kotu olabilir ama inş yanılıyıruzdur özgeyi gökhan özenlede olsa yeniden izlemek güzel olabilir
    avatar
    dilhann
    Aktif Üye
    Aktif Üye

    Mesaj Sayısı : 304
    Yaş : 23
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 12/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından dilhann Bir Cuma Eyl. 19, 2008 4:18 pm

    peki nezaman başlıyacakmış onunla ilgili bi bilgi warmı?
    avatar
    hero.93
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 162
    Yaş : 24
    Nerden : bilgisayarın başından :D
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 26/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından hero.93 Bir Cuma Eyl. 19, 2008 4:35 pm

    ekim ayı diolar ama bende kesin bilmiom !

    yencem
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 74
    Yaş : 23
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 26/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından yencem Bir Cuma Eyl. 19, 2008 4:38 pm

    dilhann demiş ki:peki nezaman başlıyacakmış onunla ilgili bi bilgi warmı?

    AAAA gerçekten başlıyor mu bu ???

    Çok sevinirim yine özge yi ekranlarda görücez...
    avatar
    hero.93
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 162
    Yaş : 24
    Nerden : bilgisayarın başından :D
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 26/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından hero.93 Bir Cuma Eyl. 19, 2008 4:39 pm

    ben başka sitede de gördümm başlıcak falan diodu
    avatar
    dilhann
    Aktif Üye
    Aktif Üye

    Mesaj Sayısı : 304
    Yaş : 23
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 12/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından dilhann Bir Cuma Eyl. 19, 2008 4:56 pm

    hangi site bnde bakim söle ama özel at ok

    memo_3241
    Üye
    Üye

    Mesaj Sayısı : 213
    Yaş : 31
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 18/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından memo_3241 Bir Cuma Eyl. 19, 2008 7:25 pm

    içinde gökhan özen varsa tutmaz o diziii
    avatar
    Soza_DeluxE
    Moderatör

     Moderatör

    Mesaj Sayısı : 525
    Yaş : 25
    Nerden : Odamdan
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 20/07/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından Soza_DeluxE Bir Cuma Eyl. 19, 2008 7:30 pm

    yok ya gökhan özen hayranı tüm kızlar onun dizileri uzun sürüo Very Happy ne buluolarsa odun qibi biri Very Happy
    avatar
    dilhann
    Aktif Üye
    Aktif Üye

    Mesaj Sayısı : 304
    Yaş : 23
    Rep Gücü : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 12/08/08

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından dilhann Bir Cuma Eyl. 19, 2008 8:39 pm

    bnde gökhan özeni sewiyorum:D

    Sponsored content

    default Geri: ÖZGENİN YENİ DİZİSİ

    Mesaj tarafından Sponsored content


      Forum Saati Paz Kas. 19, 2017 12:10 pm